تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات







نظرات شما عزیزان:

نسیم
ساعت10:38---24 بهمن 1391
مرگ داشت با زندگ ی دردو دل میکرد، بهش گفت تو چرا واسه همه دوست داشتنی ای و همه دوستت

دارن با تو باشن ول ی من واسه هیشک ی ا رزش ندارم ؟؟ ! زندگی بهش گفت چون تو یه حقیقتی و من یه

دروغ


هستی
ساعت21:31---21 بهمن 1391
سلام دوست عزیزم من در چت رومم جشن دارم خوشحال میشم تو هم تو جشن ما هم بیای فردا ساعت 18 در چت روم تیبا لین هم آدرس منتظر حضور گرمت هستم به دوستات هم بگو منتظرت هستم این هم آدرسhttp://www.tibachat.ir

nima
ساعت21:04---21 بهمن 1391
دل به دلم"ندادی"





دست در دستم "هم نگذاشتی"





پا به پا"بامن نیامدی"





تو را به خدا برو...





"سربه سرم"نگذار





قولش را به بیابان داده ام...


nima
ساعت21:39---18 بهمن 1391
زندگی:

باصدا شروع میشه بیصدا تموم میشه...

عشق:

باترس شروع میشه با اشک تموم میشه...

دوستی:

هرجایی بتونه شروع میشه اما هیچ جا تموم نمیشه...


شایان
ساعت21:09---18 بهمن 1391
سلام دوست عزيز اتفاقي وبلاگت رو ديدم واقعآ وبلاگ قشنگي داري دوست دارم بيام به وبلاگت سر بزنم براي اينکه بتونم بيا آدرس وبلاگت رو تو سايت من ثبت کن تا بتونم بهت سر بزنمhttp://shayan-bodybuilder.loxblog.ir

شایان
ساعت21:09---18 بهمن 1391
سلام دوست عزيز اتفاقي وبلاگت رو ديدم واقعآ وبلاگ قشنگي داري دوست دارم بيام به وبلاگت سر بزنم براي اينکه بتونم بيا آدرس وبلاگت رو تو سايت من ثبت کن تا بتونم بهت سر بزنمhttp://shayan-bodybuilder.loxblog.ir

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 10:13 | |