تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





یه وقتایے اونقدر هیچکس حالے ازت نمےپرسه

که آدم شک مےکنه نکنه مُرده و خودش خبر نداره .....!!!

 

13207475972.jpg


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت13:31---5 فروردين 1392
ممنونم دوستم وبت عالیییییییییییی بود امایه مشکل چرانشدعسکاتودانلودکرد بمنم سربزن ممنون بای

پسرک دلشکسته
ساعت9:33---22 اسفند 1391
وبلاگت قشنگه. موفق باشی. مرسی که بهم سر زدی. بازم بیا

پسرک دلشکسته
ساعت9:32---22 اسفند 1391
زندگي بايد كرد!

روزگار، تو اگر سخت به من ميگيري

با خبر باش كه پ‍ژمردن من اسان نيست..

گرچه دلگير تر ازديروزم

گرچه فرداي غم انگيز مرا ميخواند

نيك باور دارم دلخوشي ها كم نيست..

زندگي بايد كرد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 12:17 | |