تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





www lovely7 blogfa  21

مجنون با انگشت روی خاک مینوشت :
لیلی لیلی...
پرسیدند چه میکنی؟
گفت چون میسر نیست من را کام او ...
عشق بازی میکنم بانام او ...

ღღღღღღ



نظرات شما عزیزان:

hamed
ساعت15:15---17 بهمن 1391
سلام تسلیت عرض می کنم.


پاسخ: چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


mahya
ساعت15:08---17 بهمن 1391
عزیزم من هر کاری میکنم تو لینک نمیشی؟

میدونی چرا؟


mahya
ساعت15:01---17 بهمن 1391
سلام عزیزم وب تو هم خیلی قشنگه عزیزم ممنون سر زدی من لینکت کردم تو هم منو با اینجا همه چی درهمه بلینک ممنون لینکم کردی خبر کن عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 13:58 | |