تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات






http://uploadtak.com/images/q36_.jpg

گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید

نـه بـرای ایـنـکه دیـگران را از خـودت دور کنــی

بلکه برای اینکه ببینی

بــرای چــه کـســـانـی اهـــمـــیــت داری کــه ایــن دیــوار را بــشــکنـنـد



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:55---21 فروردين 1392
سلام عزیزم

وبلاگ شما هم خیلی قشنگه

من شمارو لینک کردم

شما هم منو به اسم وبلاگم بلینکپاسخ: مرسی بازم سر بزن


هستی
ساعت7:06---26 بهمن 1391
سلام عزیزم
مرسی اومدی وبلاگ من
وب توام قشنگه
لینکیندمت
توام بلینکم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 11:40 | |