تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گل همیشه نازم٬مهربونم عزیزم

اشکی واسم نمونده،که پای تو بریزم

آتیش نزن به جونم خودت با من میسوزی

یادت نره عزیزم دوستم داشتی یه روزی

اینو بدون عزیزم هیچ وقت از یادم نمیری

اگرچه از تو دورم از خواب و رویام نمیری

اگرچه با تو بودن مثل خواب و خیاله

اما فراموش کردنت گلم واسم محاله

همیشه آرزوم بود دستات تو دستام باشه

اما نشد عزیزم قلبامون با هم باشه

ببخش منو عزیزم نشد کنارت باشم

واسه ناز نگاهت مهمون چشمات باشم

نبودنت عزیزم بهونه ی اشکام میشه

آتیش قلب خستم یه لحظه خاموش نمیشه

آتیش نزن به جونم خودت با من میسوزی

یادت نره عزیزم دوستم داشتی یه روزی



نظرات شما عزیزان:

عباس
ساعت9:58---12 اسفند 1391
سلام ندا جون خوبی ؟ از متن شعرت لذت بردم مرسی عزیزم . می بوسمت و براتآرزوی موفقیت دارم عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 13:15 | |