تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

روزای خیلی طلایی یادته؟

روزای ترس از جدایی یادته؟

موهای شونه نکرده یادته؟

چشمک از پشت پرده یادته؟

عکسمون تو قاب عکسا یادته؟

بله بدون مکثو یادته؟

دستمون تو دست هم بود یادته؟

غصه هامون کم کم بود یادته؟

چشم نازت مال من بود یادته؟

دیدن من قدغن بود یادته؟

ببینم اول قصه یادته؟

شونه من زیر بارون یادته؟

واسه خنده اجازه یادته؟

دستاتو میخوام بگیرم یادته؟

پیش هم بودیم نذاشتن یادته؟

چیزی خواستیم از خدامون یادته؟

مستجاب نشد دعا مون یادته؟



نظرات شما عزیزان:

nima
ساعت20:15---27 بهمن 1391
گردنم درد می کند



از بس همه چیز را گردن من انداختی



دوست نداشتنت را



خیانتت را



بی توجهی هایت را



بهانه گیری هایت را



و در آخر رفتنت را !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 13:16 | |