تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تولد

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

راستی راستی

توجه توجه

فروردین12

تــــــــــــــــــــــــــــــــولـــــــــــــــــــــــــــــــــدمــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

تولدموازطرف خودم پیشاپیش به خودم تبریک میگم

 

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

 

اینم از مهمونای تولدم

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

اینم از آخرشب  و رقص بروبچ

 

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

کادوهم گرفتما

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ شکلکهای جالب آروین



نظرات شما عزیزان:

یامین
ساعت19:25---20 فروردين 1392
کاش میشد جای من باشی تا بدانی که چه حسی دارد وقتی دلم برای کسی مثل تنگ میشود ...

جواد
ساعت19:20---20 فروردين 1392
سلامممممم تولدت با اینکه گذشته تبریک میگم بهت...

ایشالا120ساله شی...پاسخ: مرسی واقعا


سمیرا
ساعت19:01---20 فروردين 1392
خسته ام، نميدانم از چه؟
اما خسته ام.
دنيا ديگه بسه، هرجا رضا صادقی رو ميخواس پياده شه به منم خبر بده منم ميخوام پياده شم، مرسی!!!


مصطفی
ساعت13:26---19 فروردين 1392
من مزارو دوست دارم
چون آرامش خاصی بهم میده


♥...تـوتــــ فرنـــگــی...♥
ساعت22:56---8 فروردين 1392
تفلد تفلد تفدت مبارک

روزیتا
ساعت11:43---5 فروردين 1392
تولدت مبارک عزیزم.
موفق باشی.


nima
ساعت14:58---4 فروردين 1392
اפســـآس مے کنــــــم

وقتـــے مـــے نویســـم

פֿבآ چشمهـــآیش رآ مـــے گیـــرב...

وقتـــے مـــے פֿـــــوآنــــم

گوشهـــآیش رآ...

صـــاבقـــآنـــہ بگــــویــــم،

فکــــر مـــے کنـــم

פֿــــבآ هــــم از ســـاבگـــے مـــن

و פـــرفهـــآے تکـــرآرے ام

פֿستـــہ شــــבه استـــ


Ali
ساعت14:05---3 فروردين 1392
سلام ببخشید دوباره مزاحم شدم وبلاگت قشنگه میخواستم بیای باهم تبادل لینک کنیم حتما یه سری به من بزن!!!!

Ali
ساعت14:03---3 فروردين 1392
تولدت پیشاپیش مبارک ندا جون

Ali
ساعت14:02---3 فروردين 1392
سلام وبلاگت خیلی خیلی قشنگه مرسی که این مطالب را گذاشتی تا ما بخونیم!!!!

سعید
ساعت19:50---23 اسفند 1391
فرقی ندارد.. سقفی بالای سرم باشد یا نه.. وقتی چهار دیواری دستانت مال من است . . .

سارا
ساعت15:46---23 اسفند 1391
ممنونم ولی چرانشدعکساتودانلودکرد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 11:34 | |