تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





http://uploadtak.com/images/g145_10.jpg


آدم هـاي سـاده را دوسـت دارم

هـمـان هـا كـه بـدي هـيـچكـس را بـاور نـدارنـد

همـان ها كـه بـراي همه لبخند دارنـد

همـان هـا كـه هميـشـه هستـنـد ; براي همـه هـستند

آدم هـاي ساده را بايـد مـثل يـك تابـلـوي نـقاشـي ،‌ ساعتها تماشا كـرد

عمـرشـان كـوتـاه است . . .

آدم هاي ساده را دوست دارم

بـوي نـاب آدم مـيدهـنـد . . .



نظرات شما عزیزان:

(♥_♥) خــیـلـــــــے تـنـهـام (♥_♥)
ساعت10:21---2 ارديبهشت 1392
حالم بد نیس ول خوب هم نیست _ بیخیال _ بخونا وگرنه صفر میشی

(♥_♥) خــیـلـــــــے تـنـهـام (♥_♥)
ساعت10:11---2 ارديبهشت 1392
من که چیزیم نیستش مگه قراره چیزیم باشه / ؟ کجا میخونی آبجی ؟

(♥_♥) خــیـلـــــــے تـنـهـام (♥_♥)
ساعت9:39---2 ارديبهشت 1392
بد نیسم ولی خوب نیسم _ درس میخونی دیه آره ؟ خوب میخونی ؟ حسش نمیاد درس خوندن خدایی نــَ

(♥_♥) خــیـلـــــــے تـنـهـام (♥_♥)
ساعت9:32---2 ارديبهشت 1392
باران که می‌بارد ،

تمام کوچه‌های شهر ،

پر از فریاد من است که می‌گویم :

من تنها نیستم ...

تنها منتظرم! تنها !


(♥_♥) خــیـلـــــــے تـنـهـام (♥_♥)
ساعت9:29---2 ارديبهشت 1392
سلام آبجی جونم خوبی خوش امدی ؟ چه خبرا نبودی خوش میگذشت

نیوشا
ساعت11:26---27 فروردين 1392
سلااااااااااااااام چشم من لینکت کردم تو هم منو با اسم عشق ابدی لینک کن......
وبلاگ زیبایی داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 8:29 | |