تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





http://asheganeh.ir/

 

من دلم میخواهد

خانه ای داشته باشم پردوست

کنج هر دیوارش

دوستهایم بنشینند ارام

گل بگو گل بشنو

هرکسی می خواهد

واردخانه پرعشق وصفایم گردد

یک سبد بوی گل سرخ

به من هدیه کند

شرط وارد گشتن

شست شوی دلهاست..؛

 



نظرات شما عزیزان:

تنهــــــــــــــا
ساعت9:27---4 ارديبهشت 1392
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____******** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
____**___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** تقدیم به وبلاگ زیبای تو..
____*******___** ______________________*
****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________


هَــرکه مــی خــواهـی بـــاش
ایـن عادت مُـــشتَــرک انسـانهــاســت
تـــو نیــز ، روزی , ســاعـتی , لـَحظــه ای
احــساس خـواهـی کـرد کـــه . . .
هیــچکـَـس دوسـتت نَــدارد ...!


میلاد
ساعت9:08---3 ارديبهشت 1392
خوش اومدی دلبرم
روزگار چطورست


منا
ساعت17:25---2 ارديبهشت 1392
به تو کــــه کـــــ ــاری ندارم!





دارم به دردِ خــــــــ ــــــــ ـــــــودم می میرم





تقصـــــیر مــــــ ـــــن نیست





که “تـــــ ــو”





تنــــــ ـــــها درد منی…!


ميلاد
ساعت12:25---2 ارديبهشت 1392
نه ناز نميكشم
اهل ناز كشيدن هم نيستم بيشتر دوست دارم صميمي باشم تا .....


ميلاد
ساعت12:22---2 ارديبهشت 1392
خخخخخخخخخخ
طرفتو اشتباه گرفتي خانوم


ميلاد
ساعت12:16---2 ارديبهشت 1392
خخخخخخخخخخ
خعلي خنده داري جونم اين باشه قبولت منو كشته


ميلاد
ساعت11:32---2 ارديبهشت 1392
خودت نوشتي خانه اي داشته باشم تو پستت مرسي ببينم اون ته قلبت جا دارم يا اون بالا كه خون توش جريان داره؟

چرا ادرس وبتو نمينويسي با هزار بدبختي پيداش كردم


ميلاد
ساعت11:22---2 ارديبهشت 1392
سلام جونم خوبي؟
منم تو خونت راه ميدي


ميلاد
ساعت10:55---1 ارديبهشت 1392
كم پيدايي ديه دوستم نداري

mitra
ساعت0:45---29 فروردين 1392
سلام عزیزم با افتخار لینک شدی

mitra
ساعت0:43---29 فروردين 1392
سلام عزیزم وبلاگ زیبایی داری با افتخار لینک شدی

الهام
ساعت13:34---28 فروردين 1392
عزیزم هرچی لینکت میکنم نمیاد تو صفحه

ميلاد
ساعت10:45---28 فروردين 1392
لينك نميكنه
ميگه تبليغات ممنوع
منو باهر اسمي دوس داري بلينك


mehdi
ساعت18:44---27 فروردين 1392
سلام شما هم وب قشنگي دارين. وب شما هم قشنگه منم لينكت كردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 8:56 | |