تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بوسه

بـوســــــــه یعنی وصل شــــیریــن دولــب.

بـوســـــــه یعنی عشق در اعماق شب

بـوســـــــه یعنی مستی از مشـــروب عشـق

بـوســـــــه یعنی آتـــــــش و گرمای تــب

.بـوســـــــه یعنی لذت از دلدادگی.لذت از شب لذت از دیوانگی

.بـوســـــــه یعنی حس خوبه طعم عشق.طعمه شیرینی به رنگ سادگی

.بـوســــــه آغازی بـــــــرای ما شدن.لحظه ای با دلبری تنـــــــها شدن.

بـوســـــــه آتش میزند بر جسم و جــــــــان .

 بـوســـــــه یعنی عشق مـــــن ، با مــن بمان.

 شرم در دلدادگی بی معنی است .

بـوســــــه بر میدارد این شرم از میان.

طعم شیرین عسل ازبـوســـــــه است .

پاسخ هر بوســــــه ای یك بـوســــــــه است .

 بهترین هدیه پس از یـــــــك انتــــــظار .

 بشنوید از من فقط یك بـوســــــــه است.

 بـوســـــــه را تكرار می باید نمود.

 بـوســــــــه یعنی عشق و آواز و سرود.

 بـوســـــــه یعنی وصل جانها از دو لب.

 بـوســــــه یعنی پر زدن ، یعنی صعود

بـوســـــــه یعنی شــــــادی و شور و نشــــــــاط .
بـوســــــه یعنی عشق خــــــــالی از گنــــــاه.

بـوســــــه یعنی قلب تـــــو از آن مـــــن.

بوســـــــه یعنی تو همیشه مــــــــال مـن. 
         تــقـدیــمـ بــهـ عـشـقـمــ ()


نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت10:43---30 آبان 1391
من اولین نظر دهنده ات هستم عزیزم پاسخ: ممنون که به وبم سر زدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 10:32 | |