تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دود

با هر نخ سیگار یک اندوه را دود می کنم...
یکی برای تنهایی هایم

یکی برای ترس ها

و دیگری برای سادگی ها

و...

به دل شکسته ام که می رسم
پاکتم خالیست!

و غم های من ناتمام...
دل شکسته ام ماند برای فردا...



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت18:05---22 آذر 1391
سلووووووووم علیکوم میسی که اومتی.وب توام خوشمله با افتخار لینک شدی

مهرسا
ساعت17:51---22 آذر 1391
سلام ندا جون. مرسی که بهم سر زدی! من لینکت کردم. تو لینکم کن.
بازم بیا پیشم. فعلا..


roya
ساعت14:28---22 آذر 1391


.میتوان باهم بود
بی هراس از همه ی فاصله ها
میتوان دلخوش كرد
به صدای تپش ثانیه ها
ای صمیمی ای خوب باشما هست دلم باوجودهمه ی فاصله ها....

+با کمال افتخار لینک شدین[گل]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 12:48 | |