تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گفتم: واقعا داری میری؟


گفت: آره...


گفتم: منم بیام؟


گفت: جایی که من میرم جای ۲ نفره نه ۳ نفر!


گفتم: برمی‌گردی؟


فقط خندید…

اشک توی چشمام حلقه زد،

سرمو پایین انداختم،


دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا آورد


گفت: تو کجا میری؟

...گفتم: میرم بالاخره یه جایی...


گفت: تنها نریا، یکیو با خودت ببر...!


گفتم: جایی که من میرم جای ۱ نفره نه ۲ نفر!


گفت: برمی‌گردی؟


گفتم: جایی که میرم راه برگشت نداره!


من رفتم اونم رفت...


ولی اون مدتهاست که برگشته و با اشک چشماش


خاک مزارمو شستشو میده... .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 9:7 | |