تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مجازي

اسمش را ميگذاريم : دوست مجازي اما آنسو يك آدم حقيقي نشسته است . . .


خصوصياتش را كه نميتواند مخفي كند . . .

 


وقتي دلتنگي هايش را مينويسد وقت ميگذارد برايم . . .

 


وقت ميگذارم برايش . . . نگرانش ميشوم . . .  دلتنگش ميشوم . . .

 


وقتي در صحبت هايم ،‌ به عنوان دوست ياد ميشود . . .

 


مطمئن ميشوم كه حقيقي ست ، هر چند كنار هم نباشيم . . .

 


من برايش سلامتي و شادي آرزو دارم هر كجا كه باشد . . .

 


♥♥♥ همه شما دوستانم در دنياي مجازي  رو دوست دارم ♥♥♥

 



نظرات شما عزیزان:

mehran
ساعت0:43---1 بهمن 1391
سلام.چطوری؟؟

اومدم بگم آپم

بهم سر بزن

منتظرم نذار



ممنون دوستم
پاسخ:ببخشید نبودم چندروز


رامین
ساعت23:03---28 دی 1391
بس که دیوار دلم کوتاه است . هرکه از کوچه ی تنهایی من می گذرد ، به هوای هوسی هم که شده . سرکی می کشدو می گذرد …
پاسخ:به به


nima
ساعت21:17---28 دی 1391
ای کــاش



































یا بـــــــــــودی



































یـــــا از اول نبودی



































ایـــــن که هســـتیو کنــــارم نیســــتی …



































“دیـــــــــوانه ام می‌کنــــــــــد”
پاسخ:به به


ژیلا
ساعت17:24---27 دی 1391
اگر درد داری… تحمل کن…
روی هم که تلنبار شد…
دیگر نمیفهمی‌کدام درد از کجاس…!
کم کم خودش بی حس میشود…!


a_y
ساعت9:35---27 دی 1391
ﻫﺮ ﺁﺩمی ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﺩ…

ﯾﮏ ﺭﻭﺯ

ﯾﮏ جایی

به ﯾﮏ ﻫﻮﺍﯾﯽ

ﺑﺮمبگردد!

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﺴﺖ

ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ!



سلام وب زیبایی داری دوس داشتی به منم سری بزن.
راستی ادرس وبتو کامل بنویس


روزیتا
ساعت21:58---26 دی 1391
سلام وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به منم سربزنی ونظربذاری.اگه باتبادل لینک موافق بودی حتماخبربده.

mehran
ساعت19:40---26 دی 1391
سلام
ممنون که به وبم سر زدی
من با اسمی که گفتی آپت کردم
منو با اسم سردرگم بلینک
راستی من آپم
منتظرت هستم


رامین
ساعت13:58---26 دی 1391
سلام
ما هم دوست داریم عزیزم
من لینکت کردم
تو هم با نام کافه رادیو لینکم کن
بدرود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 11:4 | |