تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

زندگي دفتري از خاطرهاست ... يک نفر در دل شب ، يک نفر در دل خاک ... يک نفر همدم خوشبختي هاست ، يک نفر همسفر سختي هاست ، چشم تا باز کنيم عمرمان مي گذرد... ما همه همسفريم



نظرات شما عزیزان:

nima
ساعت11:48---12 بهمن 1391






خودت را در آغوش بگیر و بخــــــــواب !

















هیچ کس آشفتگی ات را شانـــــه نخواهد زد !














این جمع پر از تنــــهاییست…


mehran
ساعت0:23---6 بهمن 1391
سلام

ممنون که بهم سر زدی دوسته عزیزم

شرمنده که دیر اومدم.

چند وقتیه که کلا کم میام نت.

موفق باشی


رامین
ساعت23:38---4 بهمن 1391
زیبا بود








هر كس آنچنان مي ميرد كه زندگي مي كند








آپم


سرباز
ساعت19:08---4 بهمن 1391
سلام ندا جان.وب خوبی داری
عکس هات ، مطلب هات...
راستشو بخوای بلاگفا نمیزاره بچه های لاکس بلاگ رو لینک کنم ولی یه راهی پیدا میکنم لینکت رو ثبت میکنم.بازم سرمون بزن


هستی
ساعت17:31---4 بهمن 1391
سلام ممنون که به وبلاگم سرزدی من ترو لینک کردم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 12:10 | |