تمام دنیای من عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





امشب دلم پُره، امشب مسافری

فرصت نشد بگم چی می کشم بری

 

چشمم به رفتنت، دلگیرم از خودم

 

فرصت نشد بگم، من عاشقت شدم

 

من عاشقت شدم، ما میرسیم به هم

كاش مونده بودی و میشد بهت بگم

 

ما عاشق همیم، ما میرسیم به هم

 

كاش اینجا بودی و میشد بهت بگم

 

میترسم از همه، ازین شبهای سرد

تو فكر رفتنی، كاریش نمیشه كرد

 

میخواستم بهت بگم، فكر كسی نباش

 

میخواستم بهت بگم ، اما دلم نذاشت

 

من عاشقت شدم ، ما میرسیم به هم

 

كاش مونده بودی و میشد بهت بگم

 

ما عاشق همیم، ما میرسیم به هم

كاش اینجا بودی و میشد بهت بگم

کاش...


نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت16:20---16 بهمن 1391
salam vebet ghashange geda....bazam be manam sar bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ندا در 8:31 | |